Monday 25 January 2016

Jokes of the day

Tenant

A Warri tenant walked in & saw his landlord’s son trying to commit suicide & a brief conversation ensued:

Tenant: Akpos! Wetin you de do so?

Akpos: I dey try commit suicide, as Papa dey always complain say my life dey worthless!

Tenant: That one no good now… but why you come tie de rope for your waist?

Akpos: Bros, no be small thing o! I bin tie de rope for neck, I NEARLY DIE!

Bad Mood

Akpos sat in a bar and was very moody. Soni goes over and asks; ‘Akpos, wetin happen?’.

A very sad looking Akpos replied: ‘I borrow Rukewe N2million to do facial surgery, and now I no fit recognize am to collect my money back.

Source:Naija Tori

No comments:

Post a Comment

Advertisement

If you want to place your Advertisement here......Contact

08164136797
or
Sangoldtopzy2015@yahoo or gmail.com